Voorbereiding vertrek Estland - Reisverslag uit Leopoldsburg, België van Anouk Hellings - WaarBenJij.nu Voorbereiding vertrek Estland - Reisverslag uit Leopoldsburg, België van Anouk Hellings - WaarBenJij.nu

Voorbereiding vertrek Estland

Door: Noukie

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Januari 2014 | België, Leopoldsburg

De voorbereidingen hebben vorm aangenomen en met elke dag die voorbij gaat vind ik het ook spannender om te vertrekken. Hoe gaat het daar verlopen? Hoe gaat het hier in België verlopen? Een duidelijke conclusie die ik wel kan stellen is dat ik vooral geen tekort zal hebben aan bagage :D 46 kilo zal volstaan om er 4-5 maanden te overleven. De koffers zijn nog niet helemaal gepakt maar de spulletjes beginnen zich toch te verzamelen.

De dagen nemen af en de spanning neemt toe. Ik hoop dat ik er veel mag leren en veel nieuwe inzichten kan meebrengen naar hier. Ik ben er zeker van dat er veel gemis zal zijn.. Maar dit is een kans die ik niet kan laten schieten. Achteraf gezien.. Wat zijn 4-5 maanden in een mensenleven?

Dankzij vrienden( die ik heb leren kennen in Engeland, die in Estland wonen) kan ik ook al met een geruster hart vertrekken. Zodra ik aankom in Estland weet ik dat zij me zullen opvangen en me wegwijs zullen maken. Ik kan wel verzekeren dat het fijn is om te weten dat je een opvangnet hebt daar.

Nu nog een paar dagen focussen op het inpakken van mijn bagage en hopen dat die koffers toegaan ! :D

HEY HOW, LET'S GOOOOOOOOOO !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 3245

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Buitenlandse stage 2014

Landen bezocht: