31 januari 2014: Vertrek Estland - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Anouk Hellings - WaarBenJij.nu 31 januari 2014: Vertrek Estland - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Anouk Hellings - WaarBenJij.nu

31 januari 2014: Vertrek Estland

Door: Noukie

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Januari 2014 | Estland, Pärnu

Vandaag was het dan zover, mijn vertrek naar Estland. Het was zeker spannend maar zelf had ik niet zo veel angst voor de reis opzich. De vlucht verliep zeer goed, wel wat moeten wachten, maar zo erg was dat niet. In Tallinn zelf was het niet altijd even gemakkelijk om de weg te vinden, maar ik heb mijn plan kunnen trekken en heb ook de bus gevonden die me naar Pärnu bracht. Triinn en Heleri (2 vriendinnen uit Estland) hebben me in Pärnu opgewacht en hebben me dan naar mijn kot gebracht.

Het kot valt zeer goed mee! Wat minder meevalt is de koude, maar daar moet ik nog even aan wennen denk ik.

Zot hoe goedkoop het hier is ! Nu nog kennismaken met de kotgenoten en mijn spullen een keertje uitpakken.

Let the adventure start ! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 3259

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Buitenlandse stage 2014

Landen bezocht: